HTML

Szélrózsa Találkozó

Friss topikok

  • zita90: A záróistentisztelet is a feladatunk, de azt még nem találtuk ki, hogy mit süssünk az előkészülete... (2010.04.29. 13:02) Csendtörés
  • axm: A kis képen nagyon jónak néz ki a hely, legalábbis a nagyszínpad helye. :) Már nagyon várom/várjuk... (2010.04.26. 10:40) Terepszemle
  • borkány: hát mi sajnos nem találkoztunk a benkásokkal mert mi Békéscsabán voltunk:) de nagyon jó volt ott é... (2010.04.24. 20:45) Alkalmi kórus
  • D_Anikó: Ha tudnám ki vagy, könnyebben ajánlanék megoldást - szívesen kiírom a képeket egy CD-re, de kinek ... (2010.04.21. 19:14) Csapatépítés
  • Samesz: @annaberlin: nekem is megvan a repjegyem Szelrozsara, na meg haza!!! =D szinten puszi a naaagy Ame... (2010.04.20. 01:09) A Középpont felé

Linkblog

Hitvallás – Szélrózsa előtalálkozó

2010.03.12. 00:20 kelzso

A Szélrózsa-előtalálkozón Seben Glória és csoportja készítették el a következő hitvallást.

Hiszek Benned, Istenem! Egyedül Te vagy Isten, akivel csodákban lehet részünk, aki belőlem, a semmiből is Valakit teremtesz.

Hiszek Benned Örökkévaló Atyám, aki mindenkit egyformán szeretsz, aki tanúja vagy a múltamnak, és a jövőben is mellettem leszel, akinek kezébe múltamat és jövőmet teszem,  akire támaszkodom, aki elfogadtál és szeretsz engem Fiadért, Jézus Krisztusért. 

Hiszek Benned, Jézus Krisztus, Isten Fia, aki eljöttél értünk, felvállaltad gonoszságunkat, és szenvedések között az életedet adtad értünk. Aki mellettem állsz, megerősítesz akkor is, ha én kishitű vagyok. Hiszek Benned, mert ha nem követlek, Te a nyakadba veszel. Ha én bal lábbal kelek is föl, Te mindig jobbal. Hiszek Benned, aki arra kértél, tegyük másokkal, amit szeretnénk, hogy velünk tegyenek. Hiszek Benned, aki mindig bízol bennem, és mindig újrakezded velem.  Mindannyiunk reménye Benned van.

Hiszek Benned, Szentlélek, mert amikor nem figyelek Rád, Te akkor is rám figyelsz. Aki által  Krisztushoz tartozom, aki által képes vagyok úgy törekedni a jóra, hogy közben tudom, gyenge vagyok. Akinek ajándékain keresztül tanulom meg értékelni a világot és azokat, akik hitben testvéreim.

Ámen

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szelrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr541833034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása